djupdyk.....

nattidags nu....

Ibland blir det plattfall å strida strömmar å piss pest..... Satt p kika på kort på fb, hittar gamla vänner och drömmer tillbaka på den tiden och blir helt depp.... Vänner man haft och mist.... Men hur de försvann vet jag inte, varför blev det så??? Jättetrist ju.... =/

Fick en inbjudan på posten idag om återträff för alla som slutade 9:an på central -95, jättekul, klart jag kommer gå! Hoppas ju att fler gör samma sak, så tråkigt om många lixom tänker att nä sånt skiter ja i typ... eller bara inte orkar bry sig...Men en hel del av dem umgås faktiskt ännu så då kan man väl ta sig dit å umgås med många andra tycker jag...

Thilia pluttan hade feber ikväll. Ganska pigg ändå trots 38.9 grader. Sover just nu å jag ska hoppa in en snabbis i duschen å sen krypa ner jag med, trött nu...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0