=/

Ibland vill jag bara gå å dra nåt gammalt över mig.... Önskar mig tillbaka en sådär 10 år, saknar min bonusmor så det gör ont..... Hon fick mig alltid på bra humör lixom.... Mådde så bra där..... Mår såklart bra nu med, men tittar jag på bilder därifrån blir jag så saknadsfull typ.....Finns ens ett sånt ord?!?!?!? hehe ;) Saknar iaf mamma B i mitt liv....

Ska peja lite räkningar nu, inte så jättekul precis, önskar man hade bättre betalt som mamma... Längtar inte tillbaka till jobbet, vill ha ett annat jobb närmre hemma, med sociala arbetskamrater... Dom jag har nu är inte så pratglada precis... ;) Klart jag gillar kossorna, men har ändå lust att testa nåt annat.... Å längtar inte tillbaka för jag har så roligt hemma med barnen och andra mammor!!

Nä, ska fixa lite här nu, sen duscha som jag inte orkat innan och sen blir de bädden...


Kommentarer
Anna

Tycker också att det hade varit skönt att inte börja jobba i höst! Vi har ju så kul här hemma!

2010-03-28 @ 10:42:29
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0