Frallebak!

Slängde ihop en deg innan, smidigt med assistent! Gick som vanligt smidigt med detta bröd, slängde i lite solrosfrön å på med lite vallmofrön, lite extra piff, å mumsiga ble dom!!

Var på bodycombat i lördags, jättekul, lite svårt att hänga med ibland men det brukar ju va så 1:a ggr. Blir nog fler ggr iaf. På söndag ska jag testa cirkelcampen, så får vi se om jag tar mig ur sängen på måndag....;)

Har skottat snö idag så lite motion har jag ju fått. Hoppas vi kan gå till dagis imån, behöver det om inte annat!! Har ju kommit snö igen så snowracer funkar ju bra å dra på, gött det!!
Ska till Sara på sopplunch imån, gottigt å myspys, alltid lika kul att träffas å tjöta lite blaj!! Kanske dags att jag bjuder igen snart....

Ska in i duschan en snabbis nu, sen upp å nana jämte min Nona, hennes madrass ligger ännu kvar på mormors altan på vädring, Tiger pinka i hennes säng i lördags morse....Kräk...Men lite synd om han ändå, han blev av med kulorna i torsdags....;P Han var mysig å  pinka ner å smeta ut på typ hela toan, vi var ju på kalas hos Manges pappa som fyllde 65, så han låg på dass. När vi kom hem skura jag hela toan flera ggr, luktade peck i hela huset.... Å även Tiger fick en dusch... Sen pinka han då i Elonas säng så där blev ännu mer tvätt, tvätta ju allt som va på toan för det lukta, sen hoppa han ju upp i vår säng så där fick det tvättas.... Har tvättat hela helgen å e inte riktigt klar ännu, ska hänga överkastet till vår säng nu, å stoppa i en maskin till, har väl en till efter det sen e det klart...men tvätten e ju nåt som aldrig tar slut.... Tur jag tycker de e ett ok jobb!!=)
Nu har Tiger iaf hämtat sig igen å e lik sitt vanliga jag, skönt det. Han har haft lite ideer för sig, bajsa på Elonas rum igårkväll, å i köket i förrgår. Igår tryckte jag ut han genom hans lucka, han har vatt feg om bakdelen å det har väl stramat lite när han går ut, in går smidigare, själva luckan sitter  på utsidan, har ganska tjocka väggar så det är en bit att åla sig genom hehe... Men nu går han själv, tur för han de...

Bäddtajm!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0