Fredag!

Elona var inte piggelin igår snuttan. Var på sången och hon hade fått feber när vi gick hem. Hon somnade i soffan, jag bar upp henne och hon sov i ca 2 timmar. Vaknade och så satt vi i soffan å mös, då somnade hon igen och sov i nästan 3 timmar till!! Å sen somnade hon ca halv 9 å sov till nu och är piggelin igen! Skönt när sömn kan göra en pigg igen!! Blir en sväng till öppna idag!! Ska försöka slänga ihop nåt smarrigt å ta med till fikat, Thilia fyller ju år imån...;P

Ska åka och handla sen med, behövs... Ska köpa hårfärg, och nu kom jag på att jag måste påminna Jennifer om klipptid oxå.. Blir ju kalas imån för lillsnuttan med, behövs en del pryttlar till det!! =)

Såg i tidningen att mitt gamla x Marcus fått en bebis till, en pojk denna gången. De har 3 flickor sen innan så nu en liten till, mys! Å mamma kommentera det igår, 4 barn!!! Hur många ska de ha??? Å jag vänder som vanligt taggarna utåt, tycker det är upp till var å en hur många barn de vill ha. Och helt klart får man kommentera och tycka vad man vill, gäller även mamma, men sättet hon sa det på, med förfäran, förrakt och liksom djupa suckar gör att jag blir lite off.... Jag själv skulle gärna ha många barn, men har tyvärr en karl som inte är av samma åsikt. Å när jag sa en gång att jag ville ha 5 barn skratta min familj mig rakt i ansiktet å tyckte jag var helknäpp.... Sånt tackar man för... =S

Var på yogalates igår, så skönt att få sträcka ut hela kroppen och så förbannad jag är varje gång i slutet när alla kör plogen och inte jag för jag inte får upp rumpen....;/ Får väl öva på det helt enkelt.......

Nähepp, dags å fixa nåt smarrigt till Öppna!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0