Gaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gnäll hit å dit på snön, det blir vad man gör det till, inte ett skit bättre! Jag gillar det, klagar inte utan njuter av synen, tycker det är underbart vackert ute!! Å för det är jag knäpp??? Tack för det!! Jag ska iaf komma ihåg alla som gnäller å vill ha sommar å vår nu, ska minnas vad de gnällt över nu när samma folk gnäller att det är för varmt ute....Eller när det går mot vinter igen å folk vill ha snö för att lysa upp i mörkret å alla som önskar en vit snö när det e 10 grader + å klabbit, geggigt å spöregn!! Jag tänker njuta, gnäller inte över att dra snowracer med 15 kg barn å skjuta barnvagn framför mig, det är bra träning och kanske (inte så troligt men iaf) kommer Elona minnas denna vinter, för vem vet om det kommer bli såhär igen, eller när det isåfall skulle hända?!?!?! Kalla mig knäpp, men jag gnäller inte iaf!!! Älskar oxå sommar å vår, men nu är det vinter å snö å ska så vara, för försvinner snön inte fan blir det vår nu för det!!

Så nu känns det bättre!!;D


Kommentarer
Annica

Menar förståss en VIT JUL å inte vit snö hehe!!;)

2010-03-01 @ 20:35:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0