HV 71

Ligger under med 1 mål just nu, de har kämpat sig upp från att ligga under med 4-0...

Igår gick vi tipspromenaden med syster, bror å Johan. Sen hem å vänta in Dedde,Pernilla, Lukas å Måns för att fira Thilia. När de gått lämna vi barnen hos farmor å åkte till jkpg på bomässa. Inte så mycket att hurra för, lite fick vi se men inget som jag ville se... Mange släppte av mig på Berga när vi åkte hem, dags för cirkel camp. Sis skulle köra detta med. Ett jättekul pass, men jobbigt å svettigt som attan!! Vi var 2 väldigt trötta å blöta systrar som åkte hem en timme senare hehe... Fast kul var det!! =)
Anmälde mig å Anna till vårruset med, ska bli skoj det med!

Idag gick jag till dagis å lämna Elona, sen gick jag runt Snuggarp å vidare runt Tryggarp. En härlig promenix i härligt väder! Väl hemma sov Thilia en stund till, jag hann damsuga å dra av lakanen uppe å köra igång en maskin tvätt innan hon vaknade. Fixa lunch å när den var uppäten å diskan klar tog jag bilen å hämta Nona, sen hämta jag mamma å vi åkte till a6 å skopunkten å inhandla nya stövlar till Nona å ett par skor till Thilia. Lilla fröken var jätteledsen när hon fick skor på sina små fossingar, inget poppis alls så det blir att "öva" här hemma...

Fasen, nu gjorde timrå ett mål till....=/

Åkte sen till maxi å handla lite, mest kläder för vår del, 25% rabatt är ju inte dumt...

När jag släppte av mamma vråla Elona i högan sky, hon ville följa med mormor... å det fick hon en stund, skitunge hehe...<3<3<3

Gjorde lite mat, entrecot med sås å blomkål å sallad, supersmarrigt. Å nu glor ja på hockey å sitter här å plitar. Blir att krypa i bingen när hockeyn e slut, e allt lite trött....

Imån fyller Noa 4 år, stor kille nu!! Å Dedde blir 31...=)


Kommentarer
Sandra

Ska ni "bara" ;-) springa med Berga eller ska ni vara med på träningen inför också?



Bra jobbat i söndags. Du såg stark ut. :-D Jag mådde illa tills lunchtid idag tror jag. :-P

2010-03-22 @ 22:50:07
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Annica

Så långt har jag inte ens tänkt ännu ;)!! Men träna inför är nog inte så dumt!!



Vet inte om jag kände mig så stark så det var ju skönt att det såg så ut då haha!! ;D Tyckte du såg oförskämt pigg ut när det var slut! Förra gången campen var höll jag på att få upp maginnehållet vid första stationen... Men det är ett jättekul pass!!

2010-03-23 @ 07:39:54
Sandra

Kostar inte så mkt mer. 200 om ni ska springa med dem o det inkluderar startavgift o tröja. 250 om ni ska träna med dem/oss. Det blir tydligen lite personlig coaching och man får väga sig på deras fett/muskel våg o sånt.

2010-03-23 @ 08:51:55
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Annica

Aha, oki, ja det är ju ingen större kostnad så det e vi nog allt med på!! Spännande å stå på en sån våg!! Eller inte hehe...;P

2010-03-23 @ 10:56:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0