Klassåterträff...

Alltså, nästan alltid när man e ute å festar stöter man på nån gammal klasskamrat å då pratar man ofta om att en återträff skulle vara så jättekul. Men nån ska ju ta tag i det hela oxå... Åsså nu är det nån som gör det, tar tag i det alltså, och då säger nästan alla, jag vet inte, har inte bestämt mig...?? Det är ju hur smidigt som helst, bara betala å gå dit å träffas igen å prata gamla minnen å festa å ha kul!! Sen att man kanske inte var bundis med alla man gick ihop med, nån gilla nån mindre å nån annan mer osv, men varför låta det hindra?? Vad jag minns så hade alla i vår klass nån att vara med..... Jag ska gå, om det så bara kommer bli jag från min klass, (tror jag nu inte), men jag tycker att man ska ta tillfället i akt å gå, är ju 15 år (!) sen vi slutade så jag tycker det ska bli jättekul, inget att tveka på!!=)

Har varit på sången idag, lika mys som vanligt. Elona gumsan hade lite feber när vi skulle gå hem, hon har sovit i sin säng nästan 2 timmar nu, vaknade nyss ligger å tittar på tv å dricker kall chokladmjölk. =/ Thilia somnade för en stund sen, var trött men snurrade bra innan hon slocknade...

Ska träna yogalates sen, syster yster kör dit idag! Kul att hon gillade det med!! =)

Hockey slutspelet drar igång ikväll, ska bli kul, hoppas HV slår ut Timrå!! =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0