Öron, näsa, hals

Igår blev det bil till dagis, hann inte gå på morgonen, men efter lunch gick jag runt "halva" Tryggarp å hämta sen Nona. Ganska blöt när jag kom fram, regna lite. Å väldigt blöta när vi kom hem, Elona hoppa i en gigantisk vattenpöl å tyckte det var skitkul! Å Thilia sov från ca kvart i 2 till kvart i 5 ute i vagnen! Å Elona somnade en stund i soffan...
Fixade middag och åkte sen och tränade, podypump å spinning. Var ett nytt pass på pumpen, var ett bra pass å roligt! Å på spinningen var vi bara 5 st och Evelina, gick det med, svettigt som attan och skoj.

Väl hemma blev det dusch av hela familjen å sen nattning av tjejerna. Jag kolla tvn en stund, å slocknade lite efter 9 å sov till halv 12! Gick upp och la mig i sängen istället, en vällingvända kl 1 å sov sen till 20 i 7! =)

Idag var det dags att åka å träffa läkaren om Elonas hals, hon snarkar ju emellanåt som en hel vuxen karl!! Fick fylla i lite papper för vi ska få tid till operation om ca 2 månader. Ska ta bort lite mandlar å körtlar bakom mandlarna. Spännande värre.... Elona är jätteduktig och doktorn får klämma och kolla i hlsen å lyssna och hon bara sitter där i mitt knä och gör precis som han säger. Sen berättade jag att hon ska opereras och kommer att få sova undertiden. En doktor kommer sätta en nål i handen, en sån som mamma hade där när Thilia föddes. ja sa hon, en nål där och pekade var jag hade den så det kommer hon ihåg.. Kan ju hoppas det kommer gå bra, jag ska vara med vid op, Mange med men vänta utanför. Thilia ska vi lämna hos farfar, han går snart i pension så det kan ju bli spännande för honom haha!! ;P

Nu ska jag fixa lunch, torskgratäng med potatis å blomkål. Jag kör rivstart ett par veckor nu igen, hoppas det kommer ta ännu mer på magen. Provade ett par byxor på morgonen som jag inte kunnat ha för magens skull, men jag kan säga att jag blev väldans glad när jag fick på mig dom å de sitter inte ens åt!! Snopet och välkommet!!=D

Fick en plats på yogalatesen imån, Jennie ringde när jag tränade, (hörde ju inte jag då) så jag ringde upp å hon sa där fanns en plats så den boka jag när jag kom hem. Naturligtvis glömde jag säga till på Berga, så typiskt mig, men nu behövdes ju inte det! Härligt! Bokade mig faktiskt till fredagens pump å spin med, men Dedde fyllde igår så då ska vi till han på fredag. Bokade även lördag å bodycombat, men si det går ju inte heller, kalas för Noa då... Men nu får jag ju yogalatesen iaf!!;)

Noa fyllde ju igår, 4 år stora killen nu!! Han hade fått en kalasig dag av mamma å pappa bla, å fina kläder på maxi, å jahapp tänkte jag som hade fyndat fina kläder där i present till honom från oss, troligtvis såna han fick igår!! Snopet men huvudsaken e att han blev glad så nu får vi nog allt hitta nåt annat, men det ska ju gå det med!! ;P Fast ska ta å ta reda på så det inte e samma först...=)

Får nog ta med barnen ut efter lunch, Thilia behöver sova och Nona rastas lite och få frisk luft. Får nog ta oss till skogen och plocka lite påskris!!
Ikväll är det hockey igen, heja HV!!!


Kommentarer
Anna

Otur att vi köpt samma men det betyder ju att vi har bra smak i alla fall!

Kram

2010-03-25 @ 20:43:18
URL: http://annaisismyname.blogg.se/
Erika

Hej hopp =)

Jisses vad du är duktig med all träning, där ligger en annan i lä ;)

Kram!

2010-03-29 @ 14:22:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0