Thilias dag!!=)

Idag är min lilla tjej 1 år gammal.... Jisses, undrar vart detta året tagit vägen????? Går lite väl fort tycker jag...

Hade kalas idag iaf. Var uppe med tuppen kl 7 å bakade frallor som blev perfa å uppskattade av alla!!=) Gjorde kycklingspett å grilla i ugnen, oxå goda. Tänk vad bra jag e på att laga mat hehe!!;) Gjorde tårtbottnar igår kväll å fixade fyllning idag å garnerade, blev goda dom oxå. Till spetten hade vi potatissallad å melon å frallorna å skinka å paprika mm, lite exotisk planka typ, fast på eget vis!=) Gottigt. Thilia sov när gästerna anlände. Vi hann äta mat innan hon vaknade. Lite paket fick hon, ljudböcker, en box man stoppar klossar i m hello kitty på, pengar, jättefina kläder mm. Thilia tackar å bockar!!! =D

Moster Sonya ringde igår, hon hade en HV biljett att sälja å tänkte om Mange å Elona var intresserade. Visst var dom det, så idag åkte de på hockey! Det gick fint, Elona tyckte det var roligt. Hon hade klappat händerna massa. En gång ställde hon sig i Manges knä och tittade mot klacken, (de satt precis bredvid den) och sträckte upp händerna över huvudet och klappade, de gjorde ju så i klacken!!=P Lite myror hade hon, men hon fick popcorn och godis så hon var ändå ganska nöjd! Å så klart hade hon sina hv kläder på! Å sen behöver vi inte köpa godis på länge i detta hus, Elona fick en del av alla som kom på kalaset......;)
Jag kolla ju hockeyn här hemma, Jennie å Johan var kvar till sista perioden, det blev förlängning då orka de inte vänta. Men när det var slut å HV vunnit så rikta de kameran mot klacken å där såg jag Mange, elona å Sonya på tvn hehe!! Elona tyckte det var kul att jag sett dem där!!

Nu sover de små sött, jag har kollat på millenium, 1:a delen, den var bra, men vill gärna se 2:an nu...

Imån blir det Elmia och bomässan för att få lite inspiration!!=) Å efter det träning på Berga, kuligt, syster yster ska med oxå!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0