Think happy thoughts...

Det är inte alltid så lätt, jag som har så svårt att inte se positivt på allt, faller och landar hårt de få tillfällen jag blir depp.... Jag ser det positiva i mitt liv, men orkar inte fånga det lixom... Inte ens jag klarar att alltid va på topp, jag är mänsklig och kan deppa ihop totalt, men som tur är händer det kanske sådär högst en gång per år, oftast ännu mera sällan... Vad jag deppar för? Tja, just nu sånt jag inte kan göra ett skit åt för tillfället, min satans höft tex, väldigt frustrerande att när man tex är ute och går helt plötsligt får ont från ingenstans och knappt kan gå, och när man nästan e hemma är det lika plötsligt borta... Men har haft ont ett tag nu, gör mig inte glad direkt... Och så är det ständigt sinande kontot....man blir inte glad när man ser det direkt....

Men just nu skiner solen, jag har fått skriva av mig lite blaj och ja, det verkar hjälpt lite! Deppat sen igår, sovit länge sammanhängande men skit, gick upp en timme för tidigt med pigg Thilia, nu somnade barnet, jag har duttat här och vips!! Ska gå ut och hämta tidningen och sen äta frukost, har inte haft ork med mat, blir  jag depp blir det skit med allt, men nu e jag hungrig!! =)



                                                                 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0