glufs glufs....

Allt började med en banan i 7:an och slutade.... ja var??? Och varför?... Olika skolor, intressen och kanske bara växte vi ifrån varann... Tycker det är jättesynd för vi hade mycket roligt ihop förr... Undrar hur det sett ut om vi ändå hängt ihop trots olika skolor och liv.... Grattis Anna till att du fått en jättesöt liten tjej och till att du gift dig!! Lite sent, men tack vare facebook har man ju lite koll på vad som händer....

Undrar oxå hur det kommer sig att jag dras till folk med namnet Anna??? =) Först Anna glufs i högstadiet, sen Anna ost på gymnasiet (och ännu!!), sen Anna L då jag träffa Mange å nu Anna S med barn i samma ålder. Alla har jag varit mer än bara "vän" med, lite bästaste vän skulle jag mer kalla det för!! Jag har många vänner, men bara några få riktigt bra vänner och bästa vänner är inte jättemånga, men dessa tillhör de sista och även om ett par bara var en period i livet så är det ändå bästa vänkategori på dem.

Har varit hos tandis med Thilia idag, gick bra. Hon fick en tandborste som hon tyckte var ointressant då den inte rörde sig i munnen när hon stoppa in den där... Hon brukar få ha våra för att ligga stilla på skötbordet, ganska poppis då det antagligen kliar gott där....=)

Nu ska vi såga upp hålet där trappen ska vara, vänder på den så det blir mer plats i vardagsrummet. Ska lägga ut bilder, kommer föra och efter, kan säga att det kommer bli STOR skillnad!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0