Natti??.....

Är sängdags för längesen egentligen.... Men men så är det, jag sitter här å glor och hostar å snörvlar...

Imån e det yogalates men Plättan får allt stanna hemma å knapra vitaminer å honungsmjölkchoklad och hoppas på bättring till torsdagens cirkelcamp. Fast jag tror nog jag får hoppa den med tyvärr....=(
På onsdag är det lets´jive på Berga, låter jättekul, men jag hade missat nu ju eftersom ja inte e 100 piggelin, men det är den 19 maj å då fyller syster ysters äldsta pojk 18 år så då är det kalas.... alltså, jag får lite ståpäls, ungen är 18 ÅR!!!!!!! Vart har alla dom åren tagit vägen??!!??

Önskar jag hade lite mer jävlar anamma i mig.... Visst, jag kan om jag verkligen behöver, men ja..... Jag önskar jag kunde prata för mig, tala om hur bra jag är på vissa saker, ta för mig mer och säga att det här kan jag!! När jag gick i skolan och skulle ha ett muntligt prov med en lärare fick jag i uppdrag att skriva en uppsats istället.... Han fråga en fråga och där satt jag som ett fån, kunde inte prata om grejen ens.... Jag visste och kunde men fick inte fram nåt.... Varför?? För att jag visst ju så väl att han kunde bättre än jag, jobbigt att göra fel... Alla gör fel nångång, ingen är perfekt. Men jag önskar ändå att jag kunde visa att jag kan mer än vad jag visar... Är jag själv funkar allt så himla bra, jag kan fixa flera olika grejer samtidigt. Och sen beror det helt klart vem som är i närheten... Inför Mange är allt plättlätt, och inför en hel del av mina vänner. Men sen finns det såna som låser mig, av eg ingen anledning. Vissa har jag känt i typ hela mitt liv..... Men numera känner jag att det är dags att ta tag i mitt liv, göra nåt åt detta. Att bestämma själv, och ta för mig mer. Jag vill, jag vill, men det där lilla lilla extra, det är det som alltid sviker och så hittar jag tusen ursäkter till att men varför gnälla, jag har det ju hur bra som helst om man jämför med många andra!! Men nu är jag faktiskt trött på allvar, och se på framtiden är inte så kul lixom... Så det är definitivt dags att ta tag i mig... Lite pepp kanske??? =)

Memil åker till Bulgarien på torsdag. Have fun......

Imån ska vi fasen måla klart köket, snor eller inte, ser ut som kriget där!!

Nu ska jag ramla i säng. Ska ta ett tag med Thilia och hennes nattaätning när mitt snor är borta. Känns som det dras ut på tiden med......

Stort grattis till Max som fyller 1 år idag, hurra hurra hurra!!! Massa kramar från oss!!!=P




Kommentarer
Anna

Du kan det vet jag! Du fixar det!

Kram

2010-05-18 @ 22:31:24
URL: http://annaisismyname.blogg.se/
maggis



Du duger precis som du är Annica...du kan saker som inte alla andra kan...alla är bra på nåt.

Vi är många som gillar "Plättan" bara för att du är "Plättan"...ändra inte på dig för att passa andra.Vi är alla unika och alldeles speciella och underbara....försök att tänka positivt,det underlättar.

Kram / Maggis

2010-05-19 @ 12:49:56
Erika

Skickar massa kramar till dej. Hoppas att det värmer lite när det är jobbigt!

Kom ihåg att du kan bara du vill!

Kram!!

2010-05-22 @ 20:47:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0