Cirkus!

Var längesen jag var på det å nu när de kom till lilla Forserum så tog jag med Elona dit igår och det var ju buskul!! De hade 8 shettisar och när det var paus fick barnen rida på 3 av dem. Sen hängde de i taket i ring å i "lakan", gick på lina å blåste eld å där vart clowner mm. Lyckat, Elona hade kul å jag med!! =)

Idag har Mange jobbat en sväng å jag har fixat lite här hemma. Hämtade hem dörrarna igår som numera e vita å fina, och när Mange kom hem satte vi upp dem å det blev bra. Sen åkte vi til Dedde å Pernilla på kalas, Pernilla fyller imån. Där bjöds på chipslåda, ris å sallad, supersmarrigt! Åsså såklart tårta te efterrätt, mer smarrigt.
Imån ska vi lägga golvet uppe, och sätta dit de lister som vi har hemma så dagen kommer nog gå fort! =) Blir en tipsisrunda med. När vi åker hem lämnar vi Nona hos Noa så de får leka lite.

Nähopp, blir bingen snart, e tlött nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0