Jaja... ;)

1 månad idag.....!

Föräldrarmöte på dagis idag, nya rektorn presenterade sig och hon verkar väldigt bra tycker jag. Lite info om vad barnen pysslar med på dagis, jag hade själv inte haft nåt emot att vara där på dagarna hehe...;)

Har blitt förkyld igen, snorar och hostar och fryser så jag ska kojsa strax nu, köra igång en maskin tvätt först bara. Och dagvecka nu på jobbet, men ingen träning för jag är förkylad och det är skittrist!! Känns som jag aldrig kommer kunna komma igång.... =/ För ca 3 veckor sen fick jag halsfluss, Elona sa att hon hade ont i halsen så vi gick till doktorn och visst var det så att vi båda fick penicillin. En vecka senare fick även Mange det, han var skitdålig, tror han hade över 40 grader i temp för han frös å svettades och småyra lite i sömnen... Dan efter han fick penicillin fick även Thilia det för doktorn var 90 % säker att hon med hade halsfluss, tog inget halsprov på henne då det är ganska obehagligt för henne, men en penicillinkur gjorde susen på oss alla. Även farmor Maj fick en för halsfluss... Å nu sitter jag här och är massa snorig och täppt...Barnen är lite snuviga med och hostar emellanåt, värst nu på kvällen och morgonen. Hoppas skiten ger med sig fort.....

Nähepp, dags att krypa i bingen... Natti!


Kommentarer
Marie

HEJ

Hittade din blogg via google när jag sökte efter info om Mb Perthes, Coxa plana

Har dud etta? Hör av dej till min blogg, jag har medfödda skadan med...

MVH Marie

2010-10-13 @ 18:51:00
URL: http://fotbollsfrugan.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0