Livet är bra orättvist....

Idag på morgonen ringde mamma mig på jobbet. Hon hade inget roligt att berätta... Mia, min moster Sonjas bonusdotter och mina kusiner Jimmy och Jockes halvsyster omkom igår i en olycka. Hon kom i en korsning på cykel och en lastbil körde rakt ut där han hade väjningsplikt.... Hon dog direkt.... Hon blev 33 år gammal och efter sig lämnar hon man och 2 små barn på 3 1/2 år och den minsta fyller 1 idag.... Jag har tänkt på detta hela dagen, och jag har tänkt på hennes familj, mina kusiner min moster och hennes man (pappan) och på hennes helbror Micke som jag bla har jobbat med. När vi var små lekte vi ibland Mia och jag, hon var ju lite äldre och det tyckte jag var lite häftigt....;)
Livet är bra orättvist, mina tankar är hos mina kusiner och jag sänder många stora och varma kramar till er!!


Se hela bilden



Kommentarer
Anna

Livet kan verkligen vara orättvist! Jag om någon har ju fått uppleva detta. Men att inte få se sina barn växa upp och att de ska behöva växa upp utan sin mamma är verkligen grymt!

2010-10-16 @ 21:24:03
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0