Nattidags...

Skulle släckt för en bra stund sen, men fastnade framför tvn.... Fast jag behöver ju inte gå upp tidigt imån så det är ju inte hela världen! Blir en skön slappadag imån med... Fast jag hade hellre jobbat och tränat än varit sjuk.

Har varit på kalas hos mamsen, go smörgåstårta och rulltårtebakelse bjöd hon på. Thilia åt en kokt korv (utan bröd) och elona åt lite grädde från bakelsen... Hon somnade i soffan tidigt, och Thilia i mitt knä strax innan vi skulle gå hem.  Hon fick lotter av oss och vann på alla, och några av Emil och vann på några av dem, inte illa det! =)

Nu ska jag gå å ge Tiger mat, han verkar hungrig för han e ovanligt kelen....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0