Trött...

Uppe med tuppen varje dag och Thilia lite innan det... Hon vaknar halv 6 på månnen, då går Mange upp så jag kan ligga en halvtimme till, är lite lagom segt att gå upp då när man kommer hem lite efter 24.00 och somnar mellan halv1 å 1.... Så jag har bestämt att om jag ska orka så får tjejerna gå till dagis på torsdagar när Mange börjar jobba så jag får sova ut en morgon, jag jobbar dessutom till 1 på torsdagkvällen...

Plockade fram julbockskelettet igår och även tomten. Mange fixar till alla kropparna till bockarna så vi bara har att klä dem med granris sen. Så om nån är intresserad och vill köpa julbockar å tomtar å kramsar så är det bara att hojta till så fixar jag å Anna det!! =)

Nu ska vi äta lite sen åker vi till Maxi å handlar lite, behöver fylla på förråden lite...=) Ska se om jag hittar fodrade stövlar till Thilia med, behövligt nu i dessa ruskvädertider...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0