Underbar och älskad av alla!

Nej inte jag inte, nåt jag gör finns det nog alltid nån därute som stör sig på. Man kan inte vara alla till lags. Och man kan inte vara älskad av alla. 
Man kan inte vara 100% glad jämt och lycklig, men kanske tacksam över vad man har till 100%. Jag har en härlig och go familj, 2 fina döttrar och en underbar man. Men i min familj ingår min syster och hennes barn och man och min bror. Min mamma och pappa och deras respektive. Och blir vi osams, ja det blir man emellanåt, då tar vi tag i det. Så fungerar det i min familj, hur är det i din??

Nu skulle jag hämtat granris, men hinner inte, börjar jobba om 30 min. Så vi får se hur långt det jag hämtade igår räcker imån, får väl ta en tur imån bitti annars. Blir frukost med bästa Anna och barn åsså kommer Sara och vi ska fixa julgrupper till dagisfröknarna.

Bäst att ge sig iväg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0