4,5 års trots...

Elona var inte rolig att ha med å handla idag. Vi åt på IKEA först, hon var arg mest hela tiden... Mange bar henne till bilen och hon vråla hysteriskt hela vägen... Och jag kunde inte låta bli att skratta, bra där mamman...;) Men hon lugna ner sig tills vi kom till affären. Inget stort utbrott på maxi, men ett å annat du är dum fick man ju höra.

Mange skulle sen förnya kenon, han stod en kvart i kö, sen när han väl kom fram så fick han inte förnya för han hade inget leg. Hon sa visa leg. Vad är det för ålder då, 20 el 25 eller vad fråga Mange. Hon svara inte först, men sen sa hon vi måste kolla alla under 35!! Hallå, vad är det för expedit då?? 18 år är väl gränsen å det kan väl alla se att Mange är äldre än så.... Aja, han fick gå iaf, leg är ju leg, men expediten ska ju ha koll på åldersgränden iaf tycker jag!
Elona fick ett par småutbrott i bilen sen, typ vråla att hon vill vara hemma NUUUUU osv... Sen somna hon, sov som en stock. Bar in henne och kom på att hon måste ta sin medicin. Hon blev inte glad, sluta med att jag fick ge henne den genom att hälla i den. Hon svalde ju, och efteråt var hon stolt att hon druckit så fort...knasonge!! <3

Nu kollar jag på let´s dance, tjejerna sover och Mange sover i soffan... Blir bädden tidigt idag känner jag om jag ska orka med morgondagen!!

Som en arg Elona.... ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0