alla <3ans dag!

14 februari idag, tiden går fort...

Vi r inne på en kur penecillin för halsfluss IGEN... Jag å Thilia började i fredags, och Elona idag...fast värre för Nona, hon är supertjock i halsen så läkaren tror hon har halsböld pluttan... Fast hon har inte så ont som tur är, men ändå. Hon får dubbel dos penicillin för att ta ner svullnaden, men har det inte minskat till imån får vi åa in till sjukhuset så de får öppna och tömma.... =( Mitt lilla gose hjärta... Hoppas, hoppas, hoppas det hjälper med medicinen!

Igår var jag hos Anna en sväng, så kul för det är fae inte ofta vi ses nuförtiden! Sist vi skulle ses vart de ju sjuka allihop, å Max fick penicillin för öroninfl. Jäkla sjukdomar....;/ Men jag hade med en liten present till henne, tyckte hon behövde en sån nu efter allt hon behövt stå ut med, hon är värd sååå mycket tycket jag! Löv u vännen!! <3 =)

Veckan som gick vart det ju inte mycket träning precis... Å denna veckan blir det lugnt till torsdag för då ska jag på´t igen!! =D Pilates och zumba tjoho!!

Nu står en chokladkaka i ugnen, jag å Elona har bakat den så vi kan mysa när pappa kommer hem, en fin <3kaka! Hoppas den är lika god som smeten var! ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0