blir knasig!

Jag försöker fixa min bloggsida men fattar typ ingenting... och när jag som vanligt inte fattar "stänger" jag av... Borde be nån komma å visa mig mmen vet inte vem, nån som har lust att hjälpa tröga mig?? =D

Fått hem en släpkärra ved till idag, skönt det! Fast aset ska ju tömmas med....;) Får se när det blir gjort, Mange jobbar, vet inte hur länge. De har skruvat ner robothuvet för den skjuter massa kostigt så dynorna blir förstörda och de verkar alla ha huvudbry för detta ingen vet vad som är fel... Men de hoppas hitta felet nu iaf. Och ikväll ska jag på me&i party, hoppas jag slipper ställa det, ska bli skoj att gå!

Elona är inte mkt piggare idag, och tittade nyss i hennes hals, den är inte vacker... det sitter dessutom en klump på höger sida så det är nog en otäck böld där...=( Min stackars lilla gosa... om man ändå kunde byta med henne...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0