Dagisfika!

Japp vi tog oss en tur ner dit, blev en trevlig stund!

Nona lämnade jag kvar hos Sara då de ville leka lite. Vl hemma igen så har jag damsugit hela huset, ska svabba av golven nu när Thilia sover så har vi fredagsfint här sen! =)

Om en halvtimme kommer de och hämtar vagnen, sålde den för 1200 pix förra veckan... Hoppas de blir nöjda, det har jag varit förutom vissa smågrejer... Den har rullat många mil, men de som köpte den sa, den har ni inte använt mycket va? ;) Bra att de tyckte så, har ändå varit ganska rädd om den..

När vagnen är hämtad är det dags att åka och handla, hämtar nona samtidigt. Sen blir det helg i detta huset, gott! Imån ska jag baka mitt surdegsbröd, den surar ordentligt i kylen nu sen några dar tebax!;D Hoppas det blir gott... Å sen blir det en timmas bodypump imån förmiddag, var bokad i em på pump å spin, men avboka, åker å handlar i stället å myser med familjen!! <3

Nu blir det svabb!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0