Jävla skit! >(

Veden plocka jag å Gunnar av, Emil kom och hjälpte till med och Ström själv som vi köpte den av hjälpte till. Han lämnade kärran på dan och skulle hämta den vid 4. Hade jag vetat det kunde jag plockat av veden när T sov. Bilen skulle besiktats vid 17 men det fick ändras till imån 20 i 9... Och me&i blir det inget för mig ikväll, Mange måste jobba!!!!!!! Nån som är förvånad? nä tänkte väl det.... Pissrobot! Kan sätta mitt huvud på att det inte funkar sen iaf.... Blir så jävla trött! Hade sett fram emot partyt ikväll så jag är INTE speciellt glad nu...

Tack iaf för hjälpen med veden, den ligger tom i boa fload.....




*suck*










Blir att dänga tjejerna snart och sen ska jag poppa en STOR balja popcorn och vräka i mig, känner att jag behöver det ikväll. Kolla på Sofias änglar och lipa med, det behöver jag visst med....




Roligt inlägg detta blev ;), men jag är besviken, grymt besviken....



Kommentarer
Annica

behåller nog ändå mitt huvud, roboten verkade funka nu iaf... Å bra är väl det, då har ju jag jobb ett tag till ;D

2011-02-15 @ 23:40:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0