Jobb imån!

Strax nanedags i Brooklyn.... Imån drar jag å tjejerna till öppna en stund, sen när jag lämnat dem på dagis är det dags för massage på Sandella, skönt men ont... Å efter det hem å äta, fixa mat till kvällen för imån är det dags att jobba igen! Har ju varit hemma en hel vecka med vab så nu är det banne mig dags att knega igen!! =)

Ser att dagisfotot inte syns, wonder way?.... Ska se om det funkar idag kanske då...

Tänkte leta reda på nåt bra kort på tjejerna hit till bloggen, kort på mig finns knappt, gillar inte mig själv på kort nåt vidare.... =/

Ska starta upp kaminen nu sen dags att knoppa! Natti!*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0