Tandvärk...

Kan inte tugga med vänster sidan för det gör ont. Och skulle det ändå funka så fastnar all mat där och så gör det ont iallafall... Blir att ringa tandis imån... Har även en visdomstand där i smeten som ömmar så dax att de kollar innan det blir värre. Har varit duktig idag iaf å gymmat! Var själv först å då gick det ju bra men när pojkarna kom blev jag en mes och körde kondis istället...;) Imån blir det att åka dit igen å svettas! Sovmorgon först gött! Och fredag-lördag ska jag jobba natt, kommer nog vara lagom sliten på lördag...;)


Kommentarer
Nina

Kom och titta på kärran och lägg ett skambud =), öppen för förslag! Är budet för dåligt lägger jag i lite annan skit från garaget som jag vill bli av med, hihi!!/Nina

2011-02-25 @ 17:56:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0