tidningen

Igår var bikupan barnen med i tidningen! =) Sånt man får klippa ut och spara hehe!!

Har en deg på jäsning, ska ta å baka ut den till frallor nu. Är surdeg, har aldrig gjort det innan men får väl se hur det kommer bli, hoppas de blir goda!

Lilla fröken bestämd här hemma har varit en liten plåga idag, mest skrikit och varit allmänt missnöjd med tillvaron... lagom kul tycker en ej utsövd mamma med noll tålamod... =/ Snart dagisdags för de små fröna, jag skulle åkt och tränat, men hoppar det idag, orkar inte ge mig iväg. (lat jag vet)...Tar en tur med min boll här hemma och tänjer på mina muskler, behöver det känner jag!! Snart är det vår och varmt, gött det! Ska försöka hitta en billig cykelkärra så jag kan cykla med barnen till dagis istället och spara på bilen! Billig motion med!! =D

Nähepp, dags att baka!



Kommentarer
Nina

Står en nästan gratis cykelkärra i vårt garage..hör av dig om du är intresserad!!!

2011-02-22 @ 14:59:58
Anna

Jag tror att frallorna blev jättegoda! Å vill du komma hit med ett gäng till frukosten imorgon så är du väldigt välkommen!

Kram Anna

2011-02-22 @ 20:50:41
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0