Funky kidz!!

Japp idag var första gången för Thilia och ja det gick ju sådär, vissa grejer vart hon med på men mest ville hon hänga i min famn så det fick ju va så, går nog bättre framöver tror jag, det lossnar nog! =)  Kanske skulle hyra in Anna som barnkalasledare med, hon är ju suverän med barn! (önskar jag med kunde så!)

Imån är det barnkalas hos Viggo, bara jag och Elona ska dit och efter det åker vi direkt till Elonas funky kidz och då blir det gymmeri för mamma!! =) Och på måndag är det mer träning, bodypump och step. Lotta ska med och testa yoga, jag skulle ta det för hennes skull men det är fullbokat och jag vill ju helst inte boka av mig från pumpen för där e ju fullt med.. Men tror hon fixar det utan mig;). Blir intressant å se vad hon tycker om det! Jag tränar på torsdag med denna veckan, pilates och zumba, och hoppas jag kan köpa pump å spin på fredag med. Söndag blir det gym i af i 10 v då Nona kör sin FK. Gött att svettas ordentligt!! =D

Ikväll ska vi till mams å äta mat. Först tänkte vi gått på bio, men det är ju nästan fullt överallt, finna ju platser men inte ijämte varan å då kan det kvitta. Får bli en annan dag!

Idag har jag haft lite godissug, jag som knappt gillar det ens... Men jag har ätit lite dåligt, mycket hänger ju på det. Men jag har inte ätit nåt sött å ska inte heller. Har faktiskt skrivit upp allt jag ätit denna veckan för att få lite koll. Det sötaste jag ätit var en muffins i torsdagskväll, fanns ingen frukt kvar i korgen och ag hade ingen med mig och var lite hungrig och bara vatten funka inte så då blev det en muffins.... Illa! ;)

Mange var å tömde vårt bankfack i torsdags, banken stänger ju nu i F-rum. Där fanns ritningar på huset bla å jag kika lite igår och mindes hur kul det var att rita och fundera ut olika lösningar mm så igårkväll satt jag å skissa lite på Annas lilla hus... ;) Jag har såna planer så det är inte vetigt för det huset, sen är det ju en annan sak om husets ägare är med på mina noter haha!! Men rita och skissa å drömma lite får man ju alltid! Eller hur vännen?? Snart är det vår och våra minsta är 1 år äldre från förra året så då kan vi iaf röja lite smått smidigare! =D Har ju inte så mkt att röja i själv längre så då får man åk å röja hos andra hehe!! ;D

Nähepp, ska ta å ta med mig snabelfido en våning upp och jaga dammtussar, behövligt!


Kommentarer
Anna

Haha vad rolig du är vännen!

Kram

2011-01-30 @ 07:29:00
URL: http://annaisismyname.blogg.se/
Annica

Japp visst e jag hehe!! ;D Ses på onsdag!!

2011-01-30 @ 18:05:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0