onsdag och sol!!

Thlia stod bredvid mig nnan, jag satt vid bordet i köket och den lilla hönan står och kollar på min mage, och sen börjar hon trycka i sina händer i den och ja, hon skratta gott och jag med, men på 2 olika sätt kan jag säga, hon tyckte det var skitkul och jag skratta mest lite bittert.... ;> Men det är bara att kämpa på så att säga, kan ju hoppas den minskar och blir fastare om ett tag...

Fick ligga i sängen till 20 i 8 idag, Thilia sov länge och Nona med, iaf till ca 20 över 7, inte illa!! När jag knapprat klart ska jag hänga tvätt å fylla ny maskin. Dra en repa med draken med, (damsugaren) ser att det behövs... Dålig ordning när jag jobbar kväll förstår inte detta?? ;D Fast Mange e duktig, hn hjälper till med att starta tvättmaskinen emellanåt och även diskmaskinen och lite annat. Bra det...=)

Lämnar tjejerna vid 11, och idag blir det kortdag, Nona ska till tandis vid 2 så då får Thilia vara hos farfar sålänge. Och när jag lämnat tjejerna ska jag till sara en stund och tjöta lite, de åer till thailand på måndag är ju inget avis alls....

Nähopp, bästa att sätta fart nu!! =)


Kommentarer
Anna

Hej vännen!

Hoppas allt är bra! Vet du vad jag kom på! Vi är lediga på fredag både du och jag! Tycker att det vore på tiden att träffas lite! Är ju hur länge som helst sedan vi senast sågs ;( Sakanr dig min vän!

Kram Anna

2011-01-26 @ 22:29:30
URL: http://annaisismyname.blogg.se/
Annica

Ja en date ore ju inte fel hörrudu!! Vi får allt ta å fixa ihop nåt!!=)

2011-01-27 @ 13:03:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0