Resa....

Vill så gärna följa med sis med fam till Thailand om ett år men alltså, det är ju tyvärr inte gratis... =S
Kostar ca 50 000 för oss 4 i 2 veckor... Har ju lite annat som kostar nu i sommar först... Men ska iaf få åka "drömbilen" på stora dagen, det blev jag glad för!! =D

Var på Viggos 5 årskalas idag, mys fast blev lite stressigt det sista för Nona skulle ju på funky kidz! Men vi fick korv me bröd, tårta och fiskedam med godispåse! Fick träffa Karin å hennes Emil och Meja och Linda å hennes Hampuz så det var skoj!

Kom några minuter sent till fk men det gick bra ändå å jag skulle ju tränat men hoppa det för det blev lite tokigt ju, men nästa gång ska jag minsann svettas ordentligt hehe!!=) Imån är det ju bodypump å step på schemat, Lotta ska med oxå å testa yoga så får hon åka med sis hem sen. Jag kommer vara lagom mör sen hehe... ;) Men gött att ta ut sig redit!

Nu ska jag fixa lite mat, är hungrig nu för det har inte varit nån redig mat på några timmar så bäst att sätta igång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0