skabettikropp

Elona säger skabetti till spaghetti och eftersom man är spaghetti i alla ben i kroppen efter träning så har jag skabettikropp... =)
Har kört en timme pump å en timme step idag, (därav skabettikropp!). Malin leder stepen å shit alltså den tjejen har energi för ja 10 st minst! Men det var kul trots att jag var duktigt förvirrad emellanåt... ;) Träffar Malin på torsdag igen då det är pilates 3kvart å sen zumba! Gött att svänga på fläsket, behövligt...
Har även bokat massage hos Malin så just nu är hon poppis hehe!;) Går väl se vad hon säger om min snea å stela kropp...

Imån blir det lite egentid med min boll här hemma, Mange ska nog på hockey, välförunnat, och när tjejerna slocknat ska jag å bollen svettas minsann!

På onsdag ska jag å barnen till törggata 46 å leka ska bli så kul!! =D Saknar min Anna.... <3

Nähepp, dags att knoppa!! Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0