Skön smärta =)

Massage A-K vart på jobbet idag och gav oss som vill ha massage. Ja de 10 första sekunderna är goa, men sen var det mest bara smärta... Taskig rygg och taskiga höfter... Ont massa och nu måste jag stretcha massa, sätesmusklerna särskillt och stärka upp ryggen för jag e kutig, början till det iaf så det ska jag jobba med....

 ;D

Och så spädde jag på med lite mera ont, i rumpan! Årets första spinningpass är gjort, jobbigt som attan men skoj. Och man får lite småångest när man trampar för glatta livet, svetten rinner och man flåsar som en idiot och undrar om man kommer överleva en halvtimme, och så trampar instruktören lätt på med ett glatt leende bra flås och glada hejarop och dessutom är hon gravid i v 29.... ;) Var hennes sista pass på ett tag som instruktör, men när jag vart gravid i v 29 var jag bra större än henne och idag önskar jag att jag tränat då med, hade nog gjort skillnad idag.... Men jag kämpar på från var jag är idag och det var då fasen om jag inte ska nå mitt första mål snart! Bara kämpa på! =D




Hv spelar bra idag, fast det står 4-4, nu hoppas vi på vinst!

Nu ska jag hämta fotbadbaljan, väldigt behövligt kan jag säga! Sen är det dusch och efter det bäddtajm, jobb imån igen, och på kvällen sen yogalates och step/styrka. På torsdag kommer Cheezez och på fredag åker jag till Gotland för dejt med tjejer sen ladugårdsförmansutbildningen!!

Tjing!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0