HV blååå.....

Utslagna mot AIK, förlust med 4-0 i matcher.... Surt som attan.... men de vart inte bra nu i slutspelet och AIK kan tacka sin målvakt för det mesta, men han kan spela fult han med... Ny tag i höst, har ng skett en och annan förändring tills dess...

Begravning den 29:e, dödsannonsen var i tidningen idag. Kommer jag nog få träffa Majs bror för första gången, och kanske även sista.... Väldigt längesen han var här, bor i Stockholmstrakten och bryr sig väl sådär om sin familj... Trevlig prick... =/

Annars händer inte mycket, inte där jag vill att det ska hända iaf...=( Men skam den som ger sig heter det ju! ;)

Tränade igår, var jättekul men jobbigt! Funderar på om jag ska byta träningspass.... Skulle behöva gå på yoga och töja och öppna upp kroppen mer... Men det blir tokigt.... får se hur det blir... För kör jag yoga istället för bodypump på måndagar, så tänkte jag köta pump på torsdagen istället, men jag vill ju ha pilatesen med och sen är det typ 1 timme å en kvart innan pump vid 19.... Zumba är inte så roligt längre, hade gärna bytt plats på pump å zumban.... ;) Vi får se helt enkelt!

-5 ute nu, ska illa in lite mer ved i kaminen så den goa värmen håller i sig....

Tömma tvättmaskinen och ladda en ny. Koka ett par ägg med kanske.... Gottigt till frukost! =)

ähopp, bäst att sätta fart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0