snö på tvären...

Snöar ute nu, på tvären och det kan ju kvitta nu tycker tom jag...

HV 71 har spelat 2 semifinalmatcher mot AIK och förlorat båda... Är visst lite problem inom laget vad jag förstått, men att det ska sabba det hela är inte bra, hoppas de är lite mera taggade i morgon för förlorar de då är det kört för i år... =/

Jobb ikväll igen, har gått bra 2 dar irad med massa bonus, gött! Mitt största problem nu är vad jag ska äta ikväll, är tomt i kyl och frys på grön mat... Får väl bli en tråkig florenssallad.....

Annars är det bara fint, imån är det melodifestivalträning på berga, ska bli skoj. Även lördag är spinning inbokad med mellolåtar. Och imån fm blir det öppna en sväng med tjejerna.

Nu är det bäst att göra sig iordning för att traska till jobbet... Gillar inte att behöva gå ut nu... -_-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0