Thilia 2 år!!

Ja jösses vad tiden går, min lilla bus är 2 år... Fyllde i söndags och blev firad med kalas tårta och massa paket! Jag å Mange fixade hela morgonen med mat å tårtbak mm och vi hann i tid! Kalasgästerna kom vid 12, Elona skulle ju p funky kidz halv 4 så vi tog ett förmiddagskalas å bjöd på middg med, potatisgratäng och fläskfile med ädelost i ugn å sallad, supersmarrigt, blev tabberas.... ;)

Körde sen ett träningspass när Nona dansade, gött att röra på fläsket! ;)

Jobbar kväll denna veckan. Lämnade E på dagis å T hos farfar och åkte till jobbet å fick massage. Jösses vad ont och samtidigt skönt... =) Hämtade lilla hönan hos farfar, åkte hem å åt och la bus som fick sova bara ca 50 min för vid 2 skulle vi till bvc å väga å mäta. Inga stora skillnader, men hon följer kurvan så det såg bra ut! Lämnade senav henne hos mormor så jag kunde jobba. Mange gick ju hem sen vid 4...=)
Idag har sotaren varit här, spännande tyckte tjejerna ;)!

Kollade även vad jag får tillbaka på skatten, Mange får 9000 och jag får nästan 14000! ....=) Jag får av nån anledning nästan alltid mer... ;D Goa välbehövliga pengar iaf!!

Nu ska jag steka torsk innan dagislämning, och när jag lämnat av dem så åket jag å svettas en stund! Gött!!

Min lilla 2 åring! =)




Kommentarer
Anna

Är ju inte länge sedan vi satt här ute å ammade våra små! Vart tar tiden vägen?

Kramiz

2011-03-23 @ 09:51:18
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0