Tröttig...

Fick tjejerna i säng strax efter 7 och satte mig i soffan för att kolla hockeyn. Och jag somnade. Vaknade när timrå gjorde mål med typ 9 sekunder kvar av matchen, gick då till förlängning och där tog timrå 2 poäng... Surt, men gött för Davidsson att i hans premiär sen knäoperationen får göra mål.

Ringde tandis idag, fick tid på torsdag för koll. Sköterskan som svarade sa att det kan spänna och ila upp till 2 månader efter en lagning med plast innan den sätter sig.... Har jag aldrig hört innan, och inte varit med om heller. Inte ens med bara hål jag haft har det gjort så förbenat ont när jag äter eller ilar när jag dricker.... Hoppas det går göra nåt åt det.

Jobbade ju i helgen, gick fint men har varit trött, har ju liiite svårt att komma i säng i tid med ;).... Men nu ska jag minsann kojsa, bara borsta gaddarna först! =)

Imån hoppas jag det blir shopping med guben min en sväng, behöver nya skor...=)

Nähepp, natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0