Astrid Lindgrens värld!!

Resan dit idag vart lyckad, 2 trötta tjejer sover nu gott i sina sängar efter mycket bus och lek och skratt!! Thilia var lycklig för att få rida häst, hon skrattade som attan!! =) Lite ledsen var hon för hon inte fick krama Pippi, när vi såg henne på lilla torget lös thilis ögon och hon sa Pippi mamma!! och pekade. Men vi hann inte med när Pippi gick iväg sen och vi hittade henne inte mer tyvärr.. Men vi hittade på mkt annat som Thilia gillade så det övervägde nog lite iaf.  Vi var kvar och tittade på fyrverkeriet som var det sista och avslutade detta året, det var det maffigaste fyrverkeri jag sett!! Det smällde ikapp med musiken och sången till de olika karaktärerna i Astrids filmer, helt makalöst fantastiskt!! =D Ska jag se nästa år igen, helt klart!!

Har ett par fina bilder från dagen med =)



Thilia och Elona på Lilla gubben



Snögga jag i Nils Karlsson pysslings hus på en jättelik toastol...;P




Mange, Elona och Thilia åker flotte



Nya Mattisborgen i Ronja Rövardotter, maffig!!=)
 




Bullerbyn, ser ni finingarna i fönstrena? ;P


Nu ska jag krypa i bingen, tar på krafterna med så mycket bus och frisk luft en hel dag!! Natti!=)


BTW, höften höll sig hela dagen, kanske går det åt rätt håll igen!=)



Kommentarer
Carro

vilka härliga bilder på er sötisar! :-) kramkram!

2011-11-14 @ 10:12:38
URL: http://stjarnfallet.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0