cykelquizvinnare!!!=)

Började dagen med en smarrig omelett, inte dumt hehe!!=) Sen åkte vi till Tenhult hela familjen, jag å Thilia till funky kidz och Mange och Elona till Anders Fuhr på Västansjö kakel. Vi hade en kul stund jag å Thili med dansande och hoppande mm! Efter det hämtade Mange Thili och jag stannade kvar för lite mer träning, ett lesmillspass medly på ca 70 min med 2 låtar bodystep, 2 bodycombat, 2 bodypump, 2 cx works och 2 bodybalance. Jättekul att få testa på alla passen på detta sättet! =) Sen efter det var det cykel quiz, cykla i 45 min och svara på frågor om musiken som spelades och jag hade turen att vinna hehe!! ;D Stod mellan mig å en kille till och vi fick svara på sista frågan, som ingen av oss kunde... Vad heter trummisen i metallica?... Lars Urich japp, jag läste hans namn för inte så länge sen men att komma på det när man behöver är ju som vanligt omöjligt... Men vi fick ta det på skiljefrågan, hur gamla är Jenny och Matilda ihop ( spinninstruktörerna)?... Han svarade 59 och jag 60 och jag var närmast så jag vann!! =) Fick en gottepåse i vinst, gott godis som nästan e slut nu med god hjälp av familjen... Och jag mår illa efter de bitar jag ätit, men goa va de! ;P Efter cyklingen hände en kul grej hehe, Matilda (instruktören) gifte sig nyligen på sin dotters dop, ingen visste om dett å nu blev hon hämtad för en "fruhippa" istället för möhippa! Gav ett par flaschbacks kan jag säga haha! Hoppas hon har en rolig dag och kväll!! =)

Fick midda hos svärisarna idag, pytt i panna och ägg. Hem å duscha en svettig Annica å en Elona som skulle på kalas, Clara fyller 5 imån. Å nu sitter vi här å kollar på tingeling för 711:e gången i ordningen, ;), och ska strax åka och hämta Elona och köra upp Måns till svärisarna, de är barnvakt för Dedde å Pillis är i Ullared.


Tycker Berga kan ha fler såna här roliga pass, jättekul med såna här dagar!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0