FAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >(

Hade jag skrivit värsta inlägget och så klantar jag mig som schöööööööeeeennnnn och vips så är det borta!!! Inte fasen orkar jag skriva allt igen!!!

Jaja, numera är mitt namn Annica Lena Anita SKOG! No more Fridell....=) 6/8 blev ha fru Skog, en helt underbar dag och jag hade superkul!! Och ja jag tycker jag var riktigt fin med!! =D Bilder kommer nog att komma, håll till godo med denna nu! =)

                                      

Gillar denna bilden för mina 2 små fina tjejer är glada ch håller båda i sina buketter, Thilia övergav sin efter en stund då hon tröttnade på den hehe...;)


7/9 hände en tragisk grej i Ryssland. Ett flygplan kraschade med ett helt hockeylag, Jaroslavl Lokomotiv, och i detta lag spelade en svensk, Stefan Liv. Trots att jag inte kände honom personligen så har jag fällt många tårar då han var en otroligt härlig människa och duktig målvakt som är fostrad i HV 71, laget i mitt <3.... Han var en stolt pappa till två fina pojkar, Herman 5 och Harry 3, och nygift make till Anna... De gifte sig i Stockholm i somras och när jag tittar på deras bröllopsbilder så gör det ont i hela mig för kärleken strålar om hela familjen och de är så vackra. Fotografen är så superduktig med kameran och fångar allt så rätt... Hade jag tittat på dem före olyckan hade jag gråtit ändå, för att de är så lyckliga på bilderna och jag kan inte med ord beskriva, ni får se med egna ögon....

http://smallpigart.se/show/annastefan/

Kika gärna på de andra fotona hon tagit, så jäkla duktig!! =)

Träningen på Berga har startat med sitt höstschema, jätteroliga pass! Jag har kunnat gå varje vecka fram till nu för vi jobbat natt istället för kväll, men veckan som kommer blir min sista nattvecka för sen är det kväll som gäller igen. det braiga är att de har några morgonpass så på torsdagar kommer jag köra cx och spin på morgonen, gött det! Och blir nog en runda på löpbandet på tisdagar tror jag, har varit duktig och hållt upp flåset i sommar och sprang ca 5 km på Sturkö varannan dag. Sprang blodomloppet på 5 km på runt 36 min, kan bättre så till vårruset ska det trimmas på flåset hehe!! ;) Så skönt att kommit igång och köra pass i jämn takt!=)

Imån är det studiedag och inget dagis, blir en sväng till öppna och sen hoppas jag på dejt med goa Anna och Sara, längesen sist nu!!
BVC hembesök kl halv 4 med, får jag inte glömma!!

Natti allaihopa, nu ska jag sussa kudden!=)




Kommentarer
Monica

Fina kort på er ...



Tack även för länken till Stefan Liv`s bröllopsbilder ...jag har inte fällt några tårar även att jag tycker det som hänt är fruktansvärt...men nu när jag såg bilderna kände jag en större sorg ... kram på er..

2011-09-19 @ 08:47:02
Annica

Tack själv! Ja det är hemskt att se bilderna, men samtidigt är jag glad att de finns för familjens skull, de var så lyckliga där...:)

2011-09-27 @ 10:18:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0