Sista natten

Jobbade sista natten i natt, känns ok. Det bästa var att få mer tid med familjen och kunna hålla igång träningspassen ;)! Nu blir det bättre mattider, äta på natten är inget vidare bra för mig känner jag... Och i detta höstschemat på berga är det ett par morgonpass med så då blir det lite lättare att hålla igång. =)

Imån ska jag å Thilia på funky kidz igen, spännande! Förra terminen bar jag mest runt på henne, och i lördags var det likadant. Nu i veckan har vi pratat om det jag och lilla hönan,  gå själv och dansa, inte mamma bära Tilija, hålla Agnes(en tjej på dansen som bor på samma gata, nästan, och lika gammal så de blir klassmates) i handen! ;) Japp får se hur det kommer gå!! ;D Köpte fk skivan idag, får väl öva lite hemma så kanske det kommer gå bättre...=)

Nä nu tror jag jag ska krypa under täcket, lång dag imån... Efter fk kommer Noa och Max hit, Anna jobbar å Mange å Roger ska fixa Annas bil. Får väl se hur länge mitt städade hus förblir städat...;)

Om en vecka förresten ska vi ut å äta med jobbet på aqua i jkpg, 3 rätters, gött!=) Och 26 nov blir det julbord i Sävsjö med övernattning på hotell, riktigt gött!!=)

Natti allaihopa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0