Sommar!!=)

Ja det känns så ute idag, strålande solsken!! Ska ut och cykla en sväng med tjejerna tänkte jag, har varit inne och stökat hela morgonen och fått lite gjort iaf. Tänkte damsuga nu först sen blir det ut och njuta!!

Igår var vi i stan och shoppa loss lite, som jag även var i tisdagskväll ensam!! ;) Handlade brallor till mig själv på lindex och kläder till tjejerna i tisdags, igår var vi på ohlssons och där hittade jag några toppar å lite annat, och så var vi på ikea och åt och handlade lite småpryttlar. Mys med både egentid och goetid med tjejerna!! =)
Tanken var att de skulle till dagis idag, men Thili verka lite varm igårkväll så vi fick bli hemma idag med, men hon e som vanligt så imån blir det dagis och jobb igen.

Bäst att sätta fart nu!! =)

Bye bye


Kommentarer
Sandra

Ja det var en riktigt fin dag o det vädret ser ju ut att hålla i sig. :-D Bara o njuta.

2011-09-29 @ 21:49:25
URL: http://sandraiam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0