VAB......=(

Fick lämna jobbet idag och hämta Thilia på dagis, hon har kräkts slem... Så när vi kom hem fick det bli lite mollipect mot slemmet. Hon rosslar lite och har gjort ett tag till och från.. Men nu är hon ganska pigg, får bli att söva henne en stund på dan så hoppas jag hon piggnar till ordentligt. Hon får vara hemma ett par dar iaf, får se om Mange e hemma imån, han hade ont i ryggen innan...

Var massage på jobbet igår, jisses vd ont det gööör!! Men det gör nytta med, det märks. Och efter yogan i söndags var jag öm oxå, öppna upp i höfterna är inte lätt för mig med mina taskiga höfter! Önskar jag inte hade haft nåt fel på höften, vad allt hade varit bra mkt bättre då! Men nu e det som det e och då får man göra det bästa av situationen helt enkelt! =) Körde bodystep igår kväll med, jobbigt men attans så kul det är! Tur de har det passet på fredagarna med, men vet inte om jag kan köra det på fredag, ska ju ut med jobbet då så ev får det bli att skena 1 varv el 2 i elljusspåret efter jobbet om jag jobbar då och inte vabbar än...=)

Måste åka och handla idag, får se om Thilia piggnar till efter hon sovit, annars får jag åka när Mange kommit hem.
Ska sätta mig och peja lite bills nu, alltid lika roligt....NOT! Men det måste ju göras så bara att gilla det med...
Ska plocka ur husvagnen idag med, kanske kan ta det mesta när Thilia nanar sen, är ju hockey ikväll oxå och det vill jag inte missa! Blr ju mörkt fort på kvällarna nu, mysigt för jag längtar lite efter julen;), men man kan inte greja ute så länge längre...

Nähopp, se om jag kan hänga en maskin tvätt nu när Thilia kollar på mumin...=)

Hej svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0