Åh maj gaaad!!

Sprang blodomloppet igår, sotar jag för idag...;)
Sprang 2 km å gick en, sprang lite till och gick en bit och växla lite så och spurta i mål. Tiden? Ingen aning glömde kolla! Men i detta lopp har man en grej i nrskylten som klockar start till mål så får gå in på nätet och kika. Ingen bra tid i år precis men runt kom jag!!=)

Och eftersom jag körde bodypump i måndags å detta igår är jag duktigt mör i min arma kropp idag...;) Går väl över vad det lider...

Elona hade haft kul i skolan och hon var lika förväntansfull idag!! Härligt att se alla glada barn!:)

Önskar att alla barn vore lika glada där vi bor men så är inte fallet tyvärr.. Lilla Forserum är med på tvnyheter, radion och tidningar för somalierna som bor här blir trakasserade och misshandlade av ett gäng ungdomar... Och det är visst inte bara somalier utan även svenskar som får utstå sån skit. Och jag undrar lite, nån måste väl veta vilka dessa är som gör såhär?!? Jag har ingen aning tyvärr... Men det är illa för såhär ska det inte vara...:/

Nähe, en häv i soffan en stund, trött som attan i både kropp och knopp!....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0