Färdigfylld!

Hade tid för sista fix med min rotfyllning, nu är det färdiglagat! Gött det, fast lite fattigare är jag.....
Efter det åkte jag ner på stan och kika in på H&M och Lindex, gjorde ett par fynd till både mig och tjejerna.
Efter det lyxade jag till det med buffé på coco thai, smaskigt värre!!

Hämtade girlsen sen och tog en repa förbi "framme" och spana in den mobila polisen... Ja de stod där idag för de som ville anmäla nån form av misshandel, hot mm...
Jag å sis funderade på om vi skulle anmäla media för lite olika grejer, numera verkar vi som bor här i Forserum vara värsta rasisterna och emot allt vad invandring heter, och blundar för hot, misshandel och trakasserier. Ja eller hur...
Jag är ingen bra talare (eller textare alls!) men jag vet några som kan formulera det jag vill ha sagt, och sitter jag vid datan en dag ska jag kopiera in vad dessa skriver. Finns fö på Facebook..

Väl hemma idag provade vi kläderna och tjejerna vart nöjda och mamman med!!;)
När pappan kom hem åkte vi till hans päron och tog en fika. Sis kom dit och hämtade mig och vi tog en tur till skogen för att plocka lite blåbär. Vi fick en del, hon betydligt mer eftersom hon "fuska" med en bärplockare...;)
Hittade lite kantareller med, alltid välkommet!!=)

Nu sover E å T i sina sängar, pappan i soffan och snart mamman med så ska ta och parkera mig i sängen nu istället.

Imån ska jag och T till N-ö för lite ärenden och en fika!! Och imån fyller även bästa syster yster år!!=D ❤



Kommentarer
AnnÀ

Miss U ❤❤❤

2012-08-30 @ 21:42:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0