Inge kuvl...

... att betala räkningar...
Vi har 4 (!) olika lån på huset, varav 2 ännu kommer med papperspost och inte på e-faktura, den ena kostar 15 och den andra 25 i aviavgift. Har för mig att det av nån anledning inte går att få dem på e-fakt så det känns bra att peja 480 pix om året på nåt helt onödigt, kunde haft roligare för dom pengarna...;)

Försöker få tag i min man, vill veta om jag ska fixa midda åt han eller om jag kan gå till skogen och plocka lite svamp... Hoppas på det senare, behöver lite frisk luft och rensa skallen lite...



Kommentarer
Erika

Skäms på banken. Borde inte vara någraproblem att få avier via e-post eller internetbank idag!

2012-08-28 @ 14:10:09
Annica

Nä det är knas det där, ska ringa imån å kolla närmre på det där!!

2012-08-28 @ 21:07:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0