Lek och bus!

Igår lämnade jag Thilia på dagis och sen åkte jag och Elona till Ikea och åt frukost, mys bara vi två!❤
Sen åkte vi till maxi och handla mat och efter det åt vi lunch på Max! =)

Hem med maten och sen hämta T och åkte till Sara, Melker och Clara för lite lek och tjöt! Behövligt, längesen sist...

När vi kom hem blev det kvällsmat och dusch och nattning av 2 trötta tjejer. Mamma var med trött för jag somna i soffan!!;)

Drömde en massa konstigheter inatt, knas hur man kan få ihop det nattetid...

Idag lämna vi T på dagis och åkte hem till tvätten. Sara ringde och hade en leksugen Clara hemma så hon kom hit och de lekte tills det var dags att hämta T igen.

Tog en tripp till sis och tjöta lite och när vi kom hem blev det spring i vattenspridaren med Tuva och Astrid granntjejerna! Jag och Mange satte igång att klippa häcken och kom fram till att den ska klippas ner till ca 10 cm och så ska den tunnas på bredden med, är ca 50 cm för mkt ut på gatan!! Blir nog bra om den får växa upp på nytt och vi håller efter den lite!

Nu ska tjejerna i säng och kom på att där inga lakan är bäddade så bäst att kila!!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0