Ömma skinkor...;)

SOL!!!! Och värme, helt underbart!!=D
Tjejerna badar i sin pool och jag sitter bredvid och har det gött, njutning det!!

Igår hade jag Max en stund på morgonen när Anna var på inskolningssamtal för Nia och på em hade hon Elona när jag var på samtal, Thilia var på dagis och fick mellis så hon var med nöjd!:) Åkte hem till Anna å co en sväng å tjöta lite och när vi kom hem på em åt vi goda våfflor med glass, smarrigt värre!!

Sen var det dags att svettas på Berga lite igen, länge sen sist nu... Kört ett pump pass i juli bara så ja jag svettades på spinningcykeln vill jag lova... Det gick lättare än jag trodde ändå men jag körde ju inte på långa vägar som jag gjorde i våras... Men gött att va igång igen men inte lika gött i rumpen idag, shit vad jag är öm!!:/;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0