Seg idag

Trots att jag la mig mkt tidigare än jag brukar så jag har väl sovit för länge. Eller bara sovit dåligt för jag drömmer ju mest hela natten och det händer massor hela tiden...

Har ringt och kollat lite om lön å sånt, bra att veta. Ska ringa arbetsförmedlingen nu, de har ju en plan att följa och de vill veta hur det går med mitt jobbsökande...

Ska röja av uppe lite, mer än välbehövligt!!! Har lite tvätt med, kanske går hänga den ute idag?...

Bäst att sätta lite fart nu, men den däringa lusten att dra igång nåt har jag visst förlagt nånstans.....=/

Ja och min frukost började ju kalas, svepte ut teet över hela mig och golvet, jättekul. Missade tidningen precis. Mackorna vart helt blöta så gjorde ett par nya, den ena tappa jag på golvet såklart med pastejsidan neråt... Härligt sånt e! En liten föraning om hur dagen kommer fortsätta....;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0