Snart dags...

att åka och hämta Elona efter hennes första skoldag, tror hon haft roligt! Jag minns inte min första lekisdag, hette ju så på "min" tid;), men har många roliga minnen från det året iaf. Förhoppningsvis får min tjej minst lika många och roliga minnen från året som kommer som jag en gång fick och kanske ännu roligare och bättre minnen. Hon känner redan många av barnen genom dagis och andra aktiviteter, jag gick aldrig på dagis. Hur som helst ser jag fram emot hennes skoltid och att få vara med om hennes resa framåt ska bli spännande!
Vi börjar med att ta in denna första dagen och fira med pizza!! =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0