Tänk om...

Ja tänk om jag hade valt att gå på Brinell, hur hade mitt liv sett ut nu då?? Ingen aning, men jag hade inte haft så många goa vänner runt om i landet.
Tänk om jag hade valt si istället för så i alla val man gör, hur hade livet sett ut då?? Jag kan ju grubbla ihjäl mig över sånt här...;) Och vad ger det mig? Ja ingenting mer än knasiga grubblerier... Men ändå kan jag inte låta bli, tänk om.....

Nu är jag allena hemma. Katten ligger i soffan med men Mange jobbar och tjejerna är på dagis och i skolan. Jag ska ta tag i mitt liv. Fast all lust att ta tag är som bortblåst just nu. Har sina olika orsaker förståss, men jag önskar jag hittade tillbaka nu, denna jag är jag trött på lite nu...;P

Hänga tvätt kanske kan få igång mig lite?!?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0