Annandag jul och biodag!

Började dagen med bio med Clara och Sara och Elona. Sara ringde häromdagen och hade 4 biljetter reserverade till Sune i Grekland, men trodde Melker var för liten för den och undrade om vi ville följa med istället och det nappade vi ju på! Så idag var det dags och tjejerna var förväntansfulla. Jag tyckte den var kul men tjejerna var nog på gränsen lite unga för den, hängde inte med i alla skämt riktigt..
Efteråt var vi på Max och åt innan hemfärd. Var hemma ett par timmar och fixa med tvätt mm och sen var det dags igen för mig och Mange att parkera oss på bion, breaking dawn del 2! Tjejerna lämnades hos mormor.
När vi kom in i salongen och satte oss såg jag Osten och Lotta, hehe, de satt på samma rad med bara en stol emellan mig och Anna!! Tänk att det kan bli så utan att vi visste det!!😉
Jag tyckte den var bra, lite skum med striden i filmen som inte är sån i boken, och när striden var slut och man fick se att deg bara varit en framtidssyn så utbrast en i publiken högt och tydligt "men va faan!!" Ja det var lite så man tyckte men inte dåligt ändå.

Hämtade girlsen och nu sover de gott och vi med snart jag och min man. Eller han sover nu och jag snart med.😏
Han ska jobba imån. Jag sa till K att han skulle det och hoppas han minns det... Tänkte ringt efter bion men när vi kom hem blev det mkt med kvällsmat och nattning, jag satte mig i soffan och somnade... Tänkte att jag ska ta muerna på kvällen imån, och fre morgon, får se vad han säger om det. Lotta ska ta det lite lugnt med sin rygg, kanske en bra ide!😏

Ska till Dåppens på fre om vi får barnvakt, dop på söndag för lille söte Mio som jag fö mös lite med igårkväll när jag körde dit lillebror, var ju tvungen att gå med in och hälsa och prata lite!!😄

Måndag är det nyårsafton, och det betyder att jag och Mange varit ett par sen 8 år!! Tänk vad tiden går!! Hunnit med 2 friska barn, 3 graviditeter och ett giftermål, massa andra händelser och mer år ska det bli!😊 ❤

Nu blir det sova och drömma sött!
Natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0